kompetencje - sekretarz
Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:
- kierowanie Wydziałem Administracyjnym,
- opracowywanie projektów zmian statutu i regulaminu,
- opracowywanie projektów zmian podziału wydziałów, zespołów na stanowiska pracy,
- nadzór nad opracowywaniem i przestrzeganiem zakresów czynności na stanowiskach pracy,
- prowadzenie Rejestru/Ewidencji/ Kontroli,
- nadzór nad wykonywaniem aktów prawnych organów Gminy,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
- zapewnienie współdziałania pomiędzy wydziałami,
- nadzór nad opracowywaniem i przygotowywaniem materiałów dla radnych,
- nadzorowanie redagowania projektów uchwał,
- organizacja posiedzeń komisji stałych rady oraz sesji rady,
- przygotowywanie sprawozdań z działalności burmistrza i urzędu oraz realizacji uchwał rady i zarządzeń burmistrza,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
- w przypadku nieobecności Sekretarza zastępstwo ustala Burmistrz,
- realizowanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi i obowiązkami protokolarnymi Burmistrza,
- nadzoruje prawidłowe funkcjonowanie i realizacje zadań USC,
- nadzoruje prawidłowe funkcjonowanie i realizacje zadań Pionu Ochrony,
- nadzór nad przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników, służby przygotowawczej oraz naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
- prowadzi dokumentację dotyczącą zawartych porozumień i współpracy partnerskiej,
- prowadzi rejestr skarg i wniosków,
- odpowiada za terminowe i prawidłowe składanie oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych /zgodnie z obowiązującymi przepisami/,
- ocena i nadzór nad funkcjonowaniem transportu publicznego,
- odpowiada za terminowe przekazanie uchwał do organu nadzoru,
- nadzoruje pracę Zespołu Obsługi Rady Miejskiej m.in. w zakresie terminowego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji,
- w zakresie zadań stanowiska ds. ochrony danych osobowych , w szczególności należy zgłaszanie zbiorów danych osobowych do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych,
Ostatnia zmiana: 2011-02-17 11:16:40 Opublikowane: 2011-02-17 11:06:19 (2285 odsłon) Prawa autorskie © Biuletyn Informacji Publicznej Kartuzy Wszystkie prawa zastrzeżone. [ Wróć ] |