REJESTRY
- Rejestr Uchwał Rady Miejskiej w Kartuzach - uchwały dostępne są w Kancelarii Rady - pok. nr 109 na wniosek pisemny oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: link)
(§21 ust.1 pkt 1 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych - Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.)
- Rejestr Zarządzeń Burmistrza Kartuz - zarządzenia dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: link) oraz na pisemny wniosek w pok. nr 119
(§21 ust.1 pkt 1 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych - Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.)
- Rejestr skarg i wniosków - informacje w nim zawarte dostępne są u Sekretarza Gminy pok. nr 106 - na pisemny wniosek
(§21 ust.1 pkt 1 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych - Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
- Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw - informacje w nim zawarte dostępne są w pok. nr 119 - na pisemny wniosek
(§21 ust.1 pkt 1 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych - Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.)
- Rejestr gminnych jednostek organizacyjnych - informacje w nim zawarte dostępne są w pok. nr 106 - na pisemny wniosek
(§56 ust.2 i 3 uchwały Nr XVI/262/04 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 30 czerwca 2004r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Kartuzy)
Prawa autorskie © Biuletyn Informacji Publicznej Kartuzy Wszystkie prawa zastrzeżone.