Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:
- kierowanie Wydziałem Administracyjnym,
- opracowywanie projektów zmian statutu i regulaminu,
- nadzór nad opracowywaniem zakresów czynności na stanowiskach pracy,
- prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym,
- nadzór nad wykonywaniem aktów prawnych organów Gminy,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
- współdziałanie pomiędzy wydziałami,
- nadzór nad opracowywaniem i przygotowywaniem materiałów dla radnych,
- nadzorowanie redagowania projektów uchwał,
- organizacja posiedzeń komisji stałych rady oraz sesji rady,
- przygotowywanie sprawozdań z działalności burmistrza i urzędu oraz realizacji uchwał rady i zarządzeń burmistrza,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia burmistrza,
- realizowanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi i obowiązkami protokolarnymi burmistrza,
- nadzór nad przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników, służby przygotowawczej oraz naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
Prawa autorskie © Biuletyn Informacji Publicznej Kartuzy Wszystkie prawa zastrzeżone.