ZAMAWIAJĄCY:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
83-300 Kartuzy
ul. Hallera 1
tel./faks 0-58 681-26-31
e-mail: gops@poczta.kartuzy.pl
informuje, że w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 314 z dnia 21.11.2006 pod poz. 59121
opublikowano ogłoszenie o poniższej treści
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Kartuzy: świadczenie usług opiekuńczych dla klientów GOPS w Kartuzach
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, do kontaktów: Piotr Łajewski, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6812631, fax 058 6812631, e-mail: gops@poczta.kartuzy.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL):
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych dla klientów GOPS w Kartuzach.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 93.
Główne miejsce świadczenia usług: Teren miasta i Gminy Kartuzy.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie usług opiekuńczych dla osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zaleconej przez lekarza pielęgnacji oraz zapewnić kontaktów z otoczeniem a także dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina takiej pomocy nie może zapewnić.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 85.00.00.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Zamawiający przewiduje udzielenie usług opiekuńczych w ilości 180000 godzin.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 5000,00 zł
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczenie usług opiekuńczych w ilości minimum 60000 godzin.
2. Dysponuje minimum 20 osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje - kursy, szkolenia lub przygotowanie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych.
3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
ad. 1 Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonał należycie usługi wymagane przez Zamawiającego.
ad. 2 Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje minimum 20 osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadającymi ukończone kursy, szkolenia, lub odpowiednie przygotowanie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych.
ad. 3 Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
ad. 4 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i udokumentuje, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz wniósł wadium.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
ad. 1 Oświadczenie Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
ad. 2 Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu wykwalifikowanymi osobami tj. posiadającymi ukończone kursy, szkolenia, lub odpowiednie przygotowanie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych.
ad. 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
ad. 4
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium,
3) Aktualny dokument, stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.kartuzy.pl.
Opłata: 20 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: przelewem lub w kasie siedziby Zamawiającego.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2006 godzina 09:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
01.12.2006, godzina 09:30, Urząd Gminy w Kartuzach, 83 300 Kartuzy, ul. Hallera 1, sala nr 28 (parter).
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.11.2006.
Prawa autorskie © Biuletyn Informacji Publicznej Kartuzy Wszystkie prawa zastrzeżone.