Zgodnie z Regulaminem Funkcjonowania Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ubiegający się o przyznanie dotacji z Funduszu na realizację przedsięwzięć związanych z gospodarką odpadami (w tym wymiana i utylizacja wyrobów azbestowych), składają wnioski o w/w dotację do dnia 30 września roku poprzedzającego rok, w którym następuje przyznanie środków.
Wspomniane wnioski należy złożyć PRZED przystąpieniem do demontażu i utylizacji wyrobów azbestowych, deklarując chęć do ich usunięcia. Taka informacja umożliwi Gminie podjęcie działań dążących do wygospodarowania odpowiedniej ilości środków na ten cel.
Załączamy wniosek, który należy pobrać i złożyć PO pisemnym zgłoszeniu zamiaru usuwania i utylizacji wyrobów azbestowych oraz otrzymaniu od Burmistrza pisemnej zgody na przyznanie środków do realizacji powyższego celu.
Prawa autorskie © Biuletyn Informacji Publicznej Kartuzy Wszystkie prawa zastrzeżone.