Strona bip.kartuzy.pl używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.

Czwartek, 24 kwietnia 2025r.

Strona główna
http://www.bip.kartuzy.pl http://www.bip.gov.pl http://www.bip.gov.pl


ORGANY
Rada Miejska
- Sesje Rady Miejskiej
- terminarz Komisji
- interpelacje
Burmistrz
Oświadczenia majątkowe radnych

URZĄD
Dane podstawowe
Organizacja urzędu
Schemat organizacyjny
Statut Urzędu Gminy Kartuzy
Zastępca Burmistrza I
Zastępca Burmistrza II
Sekretarz
Skarbnik
Oświadczenia majątkowe osób wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza
Kontrole
Praca
Petycje
Informacja Publiczna
Informacje Urzędu
Ogłoszenia
Obwieszczenia, postanowienia, zawiadomienia
Konsultacje społeczne
Rejestr Instytucji Kultury
Rejestr Żłobków
Rejestry, Ewidencje, Archiwa

PRAWO LOKALNE
Statut Gminy Kartuzy
Regulamin urzędu
Budżet i majątek gminy
Uchwały RM
Zarządzenia Burmistrza
Podatki i opłaty lokalne
Opłata skarbowa
Porozumienia
Przetargi

Plany i Programy Gminne
Strategia Rozwoju Gminy Kartuzy
Projekt założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla gminy Kartuzy
Plan gospodarki niskoemisyjnej Gminy Kartuzy
Strategia Rozwoju Edukacji
Kartuski Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Plany Odnowy Miejscowości
Studium gminy KARTUZY
Gminny Program Rewitalizacji Kartuz
Program usuwania wyrobów zawierających azbest
Program Ochrony Środowiska
Plan Gospodarki Odpadami
WPF – wykaz przedsięwzięć wieloletnich
Roczny Program Współpracy z Organizacjami Pozarzadowymi
Gminny Fundusz Stypendialny
Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Kartuzy na lata 2014 -2020
Program opieki nad zabytkami Gminy Kartuzy

INNE
Załatwienie spraw obywateli
Jednostki organizacyjne
Oświadczenia majątkowe kierowników jednostek organizacyjnych
Jednostki pomocnicze
Ochrona środowiska
Kąpieliska
Gospodarka odpadami
Własne publikacje
Informacje nieudostępnione
Instrukcja obsługi
Redakcja biuletynu

Kodeks etyki
Karty usług
WNIOSKI

LICZNIK ODWIEDZIN

14658676
odsłon strony od 1 Lipca 2003
Rejestr zmian

Przetarg - Na na wykonanie remontu ulic i chodnika w Kartuzach ul. Nowe Osiedle i Os. XX-lecia PRL





Gmina Kartuzy
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 euro na wykonanie remontu ulic i chodnika w Kartuzach ul. Nowe Osiedle i Os. XX-lecia PRL (CPV 45.23.31.40-2, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-2, 45.23.24.51-8).



I.Przedmiot zamówienia: remont chodnika – rozbiórka istniejącego chodnika i wykonanie chodnika z kostki typu Polbruk (224 m2) wraz z krawężnikami i wjazdami oraz modernizacja nawierzchni bitumicznej (1086 m2) - ul. Nowe Osiedle i Osiedle XX-lecia PRL w Kartuzach. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ.

II.Wykonawca udziela na w/w roboty gwarancji na okres 36 m-cy.

III.Materiały przetargowe można odebrać osobiście w pok. 203 tut. Urzędu Gminy lub zwrócić się na piśmie do tut. Urzędu o przesłanie pocztą pod wskazany adres.
Cena materiałów: 10 zł brutto.

IV.Oferty należy składać w sekretariacie tut. Urzędu Gminy ul. Hallera 1, pok. 109 do godz. 9.00 dnia 12.08.2005. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

V.Termin związania z ofertą: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

VI.Termin wykonania zamówienia: do 07.10.2005 r.

VII.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - przedmiot działalności musi być zgodny z przedmiotem zamówienia: roboty drogowe lub tożsame,
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w okresie ostatnich 5 lat zrealizowali budowę lub remont drogi, placu, parkingu, chodnika o nawierzchni bitumicznej lub brukowej o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto; minimum jedna osoba z uprawnieniami drogowymi - kierowanie robotami budowlanymi; dysponują minimum sprzętowym i osobami do realizacji zamówienia.
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

VIII.Kryterium: cena 100%.

IX.Wadium: 3.000 zł należy wnieść w formie określonej w SIWZ.

X.Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.08.2005 godz. 10.00 sala 28 Urzędu Gminy Kartuzy ul. Hallera 1.

XI.Szczegółowych informacji udziela:
- w zakresie procedury: Wydział Zamówień: Artur Wolski, Weronika Etmańska /pok. 203/ tel. (58) 681-05-02 wew. 330 fax wew. 366
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej: Wojciech Jaworowski, Roman Okrój /pok. 208/ tel. 681-15-05; 681-05-02 wew. 324, 353


Data opublikowania - 27.07.2005








Ostatnia zmiana: 2005-07-27 17:22:28

Opublikowane: 2005-06-03 22:27:51 (2209 odsłon)

Prawa autorskie © Biuletyn Informacji Publicznej Kartuzy Wszystkie prawa zastrzeżone.

[ Wróć ]


Web site engine's code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Tworzenie strony: 0.020 sekund