Gmina Kartuzy
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 euro
na wykonanie remontu ulic i chodnika w Kartuzach ul. Nowe Osiedle i Os. XX-lecia PRL (CPV 45.23.31.40-2, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-2, 45.23.24.51-8).
I.Przedmiot zamówienia: remont chodnika – rozbiórka istniejącego chodnika i wykonanie chodnika z kostki typu Polbruk (224 m2) wraz z krawężnikami i wjazdami oraz modernizacja nawierzchni bitumicznej (1086 m2) - ul. Nowe Osiedle i Osiedle XX-lecia PRL w Kartuzach. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ.
II.Wykonawca udziela na w/w roboty gwarancji na okres 36 m-cy.
III.Materiały przetargowe można odebrać osobiście w pok. 203 tut. Urzędu Gminy lub zwrócić się na piśmie do tut. Urzędu o przesłanie pocztą pod wskazany adres.
Cena materiałów: 10 zł brutto.
IV.Oferty należy składać w sekretariacie tut. Urzędu Gminy ul. Hallera 1, pok. 109 do godz. 9.00 dnia 12.08.2005. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
V.Termin związania z ofertą: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
VI.Termin wykonania zamówienia: do 07.10.2005 r.
VII.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - przedmiot działalności musi być zgodny z przedmiotem zamówienia: roboty drogowe lub tożsame,
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w okresie ostatnich 5 lat zrealizowali budowę lub remont drogi, placu, parkingu, chodnika o nawierzchni bitumicznej lub brukowej o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto; minimum jedna osoba z uprawnieniami drogowymi - kierowanie robotami budowlanymi; dysponują minimum sprzętowym i osobami do realizacji zamówienia.
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
VIII.Kryterium: cena 100%.
IX.Wadium: 3.000 zł należy wnieść w formie określonej w SIWZ.
X.Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.08.2005 godz. 10.00 sala 28 Urzędu Gminy Kartuzy ul. Hallera 1.
XI.Szczegółowych informacji udziela:
- w zakresie procedury: Wydział Zamówień: Artur Wolski, Weronika Etmańska /pok. 203/ tel. (58) 681-05-02 wew. 330 fax wew. 366
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej: Wojciech Jaworowski, Roman Okrój /pok. 208/ tel. 681-15-05; 681-05-02 wew. 324, 353
Data opublikowania - 27.07.2005
Prawa autorskie © Biuletyn Informacji Publicznej Kartuzy Wszystkie prawa zastrzeżone.