Przetarg - Na BUDOWĘ DROGI GMINNEJ DWUPASMOWEJ O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ WE WSI KALISKA
Gmina Kartuzy
siedziba: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera1,
telefon: (058) 681-05-02, fax: (058) 681-09-73.
ogłasza przetarg nieograniczony: znak sprawy: 2b/06
Na BUDOWĘ DROGI GMINNEJ DWUPASMOWEJ O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ WE WSI KALISKA
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Budowa drogi gminnej dwupasmowej o nawierzchni bitumicznej we wsi Kaliska.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:
Urząd Gminy Kartuzy, do kontaktów: Piotr Ruta, Weronika Ciachowska, Wojciech Jaworowski, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810502 w4ew. 330, fax 058 6810502 wew. 366, e-mail: inwestycje@poczta.kartuzy, zamowienia@poczta.kartuzy
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej dwupasmowej o nawierzchni bitumicznej we wsi Kaliska.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kaliska (Gmina Kartuzy, woj. pomorskie).
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa drogi gminnej dwupasmowej o nawierzchni bitumicznej we wsi Kaliska
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.23.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie między innymi:
1) nowej nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na istniejącej drodze gruntowej na długości 970,0 m,
2) skrzyżowania na rozwidleniu dróg w km 2 + 255 o długości 40,0 m,
3) czterech przepustów rurowych żelbetowych, w tym:
a) dwa przepusty śr.40 cm L = 15,0 m,
b) jeden przepust śr.40 L = 10,0 m,
c) przedłużenie przepustu śr. 100 cm L = 5,0 m.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki uczestnictwa: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni n/w warunki, tj.:
1.Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP, tj. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym.
2.Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP, tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący:
1)Wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego Zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum trzy roboty budowlane polegające na budowie drogi dwupasmowej o nawierzchni bitumicznej, każda o długości minimum 500 mb o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych),
2)Co najmniej jedna osoba, która będzie wykonywać Zamówienie, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń.
3.Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania Zamówienia.
1)Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2)Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie ni mniejszej niż 500.000 zł(słownie: pięćset tysięcy złotych).
4.Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.4 PZP, tj. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowanbiu odbędzie się na podstawie:
Ad. 1.
Dokumenntu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym (aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym.
Ad. 2.
1)w zakresie realizacji robót budowlanych - na podstawie oświadczenia Wykonawcy o wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego Zamówienia, robotach budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
2)w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - na podstawie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że:
1)w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego Zamówienia, wykonał należycie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie drogi dwupasmowej o nawierzchni bitumicznej o długości i wartości wymaganej przez Zamawiającego,
2)co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, posiada wymagane uprawnienia budowlane i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.
Ad. 3.
1)w zakresie ubezpieczenia-na podstawie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia,
2)w zakresie środków finansowych-na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że:
1) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie ni mniejszej niż 500.000 zł.
Ad. 4.
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz udokumentuje, że wniósł wadium w sposób i na warunkach określonych w SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ad. 1. Dokumennt stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym (aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert).
Ad. 2. Oświadczenie Wykonawcy o wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego Zamówienia, robotach budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa.
Ad. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy , wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przez upływem terminu składania ofert.
Ad. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kartuzy.plOpłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Urzędu Gminy Kartuzy /w przypadku odbioru w siedzibie Zamawiającego/ lub przelewen na wskazany przez Zamawiajacego nr konta.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania ofert: 31.07.2006 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy Kartuzy ul. Hallera 1 83-300 Kartuzy sala 28 /parter/.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia do Prezesa UZP: 28.06.2006.
Opublikowano: 5.07.2006
Ostatnia zmiana: 2006-07-05 15:01:14 Opublikowane: 2005-06-01 12:23:52 (6518 odsłon) Prawa autorskie © Biuletyn Informacji Publicznej Kartuzy Wszystkie prawa zastrzeżone. [ Wróć ] |